2 marca 2018

Witam!

To znów ja. Teraz jednak trochę w innej odmianie. Stwierdziłam, że piłka nożna mnie trochę ogranicza. Dziwne, prawda? Przecież futbol to temat rzeka, a ja marudzę i coś zmieniam. Owszem, o futbolu można gadać godzinami, przynajmniej ja mogę, ale czas pozwala mi się skupić tylko na moich drużynach, a ileż można o nich pisać? Niestety, albo stety jestem taką maniaczką, że interesuje mnie większość dyscyplin sportowych i wszystko to gdzie startują Polacy. Dzieje się dużo więc będzie o czym pisać. Ale nie będę pisała tylko o sporcie i moim kibicowaniu. Pójdę trochę dalej i poszerzę bloga o mój czynny udział w sporcie. Od kilku lat staram się biegać. Tak dla siebie, dla zdrowia, dla formy. Nie startowałam jeszcze w żadnych zawodach, ale może właśnie blog będzie takim motywatorem do tego? A jeśli nie to chociaż będzie satysfakcja z ruszania się i ładnej sylwetki ... na lato ;) 

Także będzie tutaj o sporcie. Dużo sportu. I nie zapomnę oczywiście o piłce i moich drużynach. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu nowa forma i moje nowe bazgroły ;)
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz